Jak budować trwałe relacje współpracy z innymi podmiotami w obszarze działania NGO, grup nieformalnych i aktywnych obywateli
Jak ważne jest budowanie relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku, najlepiej wiedzą ci, którzy już osiągnęli swój sukces.
Niezależnie od branży, obszaru i specyfiki, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji okazuje się kluczowa i powinien o nią zadbać każdy, kto poważnie traktuje siebie, swoją organizację oraz swoją misję w działaniu na rzecz Krakowa. Budowanie to proces, realizowany z wykorzystaniem wiedzy, umiejętności i doświadczenia.
Jeśli chcesz zwiększyć swoją skuteczność w komunikacji oraz budować trwałe relacje z sektorem publicznym, biznesem, innymi NGO oraz społecznością, zgłoś się na szkolenie już dziś - liczba miejsc ograniczona!
Szkolenie odbędzie się w dniach 27 lipca (I część) i 2 sierpnia (II część), w godz. 14:00 - 20:00 w Centrum Obywatelskim w Krakowie, ul. Reymonta 20 (budynek Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana), I piętro, sala 040.
Program:
I dzień – 27 lipca 2017 godz. 14:00 – 20:00
Komunikacja – podstawowe i wieloaspektowe narzędzie budowania wizerunku własnego i organizacji
„pierwsze wrażenie robi się tylko raz”
- przekaz werbalny
- przekaz niewerbalny
- przekaz pozawerbalny
„każdy widzi, to co chce i każdy słyszy, to co chce”
- bariery w komunikowaniu się
- wpływ stereotypów, uprzedzeń, nawyków i wyobrażeń w budowaniu obrazu i intencji rozmówcy
- zagrożenia wynikające z niewłaściwego nazywania i komunikowania interesów
„ kto pyta nie błądzi”
- techniki komunikacyjne
Podsumowanie
II dzień – 02 sierpnia 2017 godz. 14:00 – 20:00
Wystąpienia publiczne vs spotkania indywidualne
„ spójność przekazu – istota budowania zaufania i wiarygodności”
- jasno określony cel
- czytelnie i rzetelnie nazwane intencje
- staranne przygotowanie i konsekwencja z gotowością do kompromisu
- modelowanie relacji w poszukiwaniu porozumienia i uznając istnienie interesów rozmówcy
- dress code
„ dialog jest ważny”
- narzędzia/techniki komunikacyjne
- rozmowa telefoniczna vs rozmowa face to face
Specyfika budowania kontaktów z konkretnymi grupami odbiorców
„ tak samo, a jednak inaczej”
- urząd
- biznes
- NGO
- mieszkańcy
Podsumowanie dnia i całego szkolenia
W ramach szkolenia wykorzystane zostaną elementy wykładu, prelekcji oraz ćwiczeń a także działania integracyjne.
Szkolenie według autorskiego programu prowadzi Ewa W. Sobel - zawodowy mediator, trener relacji.
Co zrobić, by wziąć udział w szkoleniu?
Wystarczy przesłać zgłoszenie do 26 lipca drogą mailową na adres: centrum@krafos.pl lub dokonać zgłoszenia telefonicznie pod numerem 669 528 381.
Zgłoszenia przyjmujemy również przez formularz zgłoszeniowy