górne tło

Budowanie marki za pomocą archetypów C.G. Jung'a + Strategia dla NGO

Wszystkich przedstawicieli Krakowskich NGO zapraszamy na szkolenie, które pomoże zbudować STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ waszych organizacji. Poprowadzi je Piotr Mrzygłód. Świetny marketer i wysokiej klasy specjalista. Zarządzał marketingiem w takich organizacjach jak Tesco, Polfarma. Ogromne doświadczenie i świetny przekaz.
Piotr jest też jednym z nielicznych, jeśli nie jedynym, który prowadzi szkolenia z budowania marki za pomocą archetypów C.G. Jung'a.

 

Szkolenie będzie dwudniowe. Ilość miejsc ograniczona. Możemy przyjąć tylko 45 osób, a jest to szkolenie, na którym dostaniecie wiedzę o ogromnej wartości. Zapisując się na szkolenie, zobowiązujecie się wziąć udział w obydwu webinarach.

 

Formularz zgłoszeniowy TUTAJhttps://bit.ly/ArchetypyStrategia

Dzień I; Pn 11.05.2020; Godz. 17.00-19.00

Budowanie marki za pomocą archetypów C.G. Jung'a

Oryginalnie stworzony przez szwajcarskiego psychologa Carla Junga wzór archetypów jest jednym z bardziej wzbogaconych i wyróżniających sposobów opisywania różnych typów osobowości marki. Mark & Pearson (2001) stworzyli dwanaście różnych archetypów, opartych na oryginalnych typach archetypowych, opisanych przez Junga.
Archetypy pomagają markom w tworzeniu, tłumaczeniu i stabilizowaniu ich osobowości. Pomagają konsumentom identyfikować się z marką dlatego, że przekładają wartości marki na cechy ludzkie. Praktyka zarządzania marką poprzez archetypy jest powszechną w krajach anglosaskich i najbardziej przebadaną metodą ze wszystkich sposobów budowania wyrazistych marek.

Na szkoleniu dowiesz się:

1. Dlaczego archetypy marki są niezbędne do budowania jej komunikacji i identyfikacji
2. Jak archetypy wpływają na wybór kolorów, fontów i stylów komunikacji marki?
3. Jak pracować wykorzystując metodologie archetypów C.G. Jung'a?

Dzień II; Wt 12.05.2020; Godz 17.00-19.00

Strategia

Organizacje NGO rzadko posiadają sformułowaną i spisaną strategię rozwoju biznesu. W efekcie braku świadomości i umiejętności planowania strategicznego często działają one chaotycznie
nie wykorzystując swoich przewag rynkowych w optymalny sposób.

Na szkoleniu dowiesz się:

1. Jak poprawnie wykorzystać narzędzia do formułowania strategii organizacji
2. Co to jest One Page Strategy, dlaczego nie zastąpi prawdziwej strategii i jak z tym narzędziem pracować.
Szkolenie będzie przeprowadzone w formie gdy online na rzeczywistych przykładach organizacji uczestniczących w szkoleniu.

O prowadzącym:

PIOTR MRZYGŁÓD

ARCHITEKT MARKETINGU
Doświadczony Interim Manager specjalizujący się w obszarach marketingu strategicznego i sprzedaży. Skupiony na usprawnianiu zastanych procesów, transferze Dobrych Praktyk i optymalizacji kosztów. Efektywny manager z dużym doświadczeniem w zarządzaniu marketingiem zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i w przedsiębiorstwach z obszaru MŚP. Trener, doświadczony wykładowca, autor licznych artykułów z zakresu marketingu strategicznego i sprzedaży. Współautor książki ”Techniki promocji sprzedaży“. Absolwent Canadian International Management Institute i Harvard Business School MANAGEMENT 2008™ oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.

Specjalizacje:
Zarządzanie marką za pomocą archetypów C.G. Jung’a.
Pisanie i wdrażanie strategii firmy, marki i/lub jej komunikacji.
Doradztwo i szkolenia z zakresu marketingu strategicznego oraz operacyjnego.
Tworzenie i porządkowanie strategii firm i procesów sprzedażowych oraz marketingowych.

Zapraszamy!