Centrum Obywatelskie otwarte od poniedziałku 14 czerwca!
Startujemy z działaniami w trybie stacjonarnym i nie możemy się doczekać, kiedy Was zobaczymy!
Trudne czasy pandemii bardzo wiele nas nauczyły. Przede wszystkim utwierdziły jednak w przekonaniu, że żywy kontakt z innymi przynosi najwięcej dobrego. Cieszymy się więc, że już od poniedziałku będziemy mogli otworzyć się dla Was nie tylko mentalnie i wirtualnie.
W związku z pandemią wciąż obowiązywać będą pewne ograniczenia oraz obostrzenia, o których będziemy Was informować. Mamy nadzieję, że już niebawem wrócimy do całkowicie normalnego trybu działania.
Ponieważ wznawiamy działalność stacjonarną we wciąż niestabilnej sytuacji epidemiologicznej, prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami obowiązującymi podczas odwiedzin Centrum oraz rezerwacji przestrzeni coworkingowej i sal konferencyjnych:
DO POBRANIA:
ZASADY WEJŚCIA UCZESTNIKÓW NA WYDARZENIA:
Uczestnicy wydarzenia zobowiązani są do oczekiwania na wejście do budynku w odstępach co najmniej 1,5 metra pomiędzy osobami.
Na 5 minut przed planowanym wydarzeniem, obsługa Centrum rozpocznie wpuszczanie uczestników wydarzenia do budynku, zgodnie z przekazanym przez Organizatora wydarzenia wykazem osób. Osoby, których nazwiska nie będą widniały na wykazie jak również osoby nie stosujące osłony na usta i nos, odmawiające dezynfekcji rąk oraz przejawiające objawy infekcji, jak również odmawiające okazania Unijnego Certyfikatu Covid (w przypadku gdy znajdują się na liście osób zaszczepionych) nie będą wpuszczane do budynku.
Osoby znajdujące się na liście osób w pełni zaszczepionych p/COVID-19 weryfikowane będą przez obsługę Centrum za pomocą aplikacji UCC. Pozytywne przejście weryfikacji umożliwi wejście do Centrum.
Podczas korzystania z przestrzeni, należy zachowywać odstęp co najmniej 1,5 metra od innej osoby oraz zajmować wyłącznie miejsca wskazane przez obsługę Centrum.
Nie jest możliwa zmiana ustawienia stanowisk roboczych w sali.
SPOTKANIA ZE SPECJALISTAMI (DORADZTWO, MENTORING, COACHING, SPOTKANIA Z ZESPOŁEM CENTRUM)
Termin spotkania ze specjalistą ds. obsługi beneficjenta lub pozostałymi – doradcami, mentorami, coachami, należy każdorazowo ustalić w drodze kontaktu telefonicznego lub mailowego (centrum@krafos.pl lub 669-528-381). Ze względów bezpieczeństwa naszych gości jak i samego zespołu Centrum, przyjmowali będziemy wyłącznie umówione osoby.
Dla wygody i bezpieczeństwa naszych beneficjentów, umożliwiamy oczywiście nadal konsultacje online.
Zapraszamy do wspólnego działania!