Aktualności rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Jak pisać, by dziennikarze publikowali Twoje treści?

Copywriting informacji prasowej - jak pisać, by dziennikarze publikowali Twoje treści?
Zapraszamy na kolejne z cyklu szkoleń medialnych.
Tym razem o zasadach tworzenia informacji prasowej, zasadzie odwróconej piramidy etc. Jeśli nie wiesz jak zacząć skuteczną współpracę z mediami, to szkolenie jest dla Ciebie.

Formularz zapisów TUTAJ


Szkolenie poprowadzi:

Agnieszka Kminikowska – PR-owiec z doświadczeniem w CSR. Związana z branżą public relations od 17 lat, dwukrotnie nominowana do prestiżowej nagrody PRotony.
Prowadząc swoją agencję enter PR, prowadziła działania public relations i media relations dla klientów z różnych branż, w tym organizacji pozarządowych i instytucji kulturalnych. Odpowiadała za PR i sukces medialny m.in. wydarzeń Wielka Pokuta i Różaniec Do Granic (Fundacja Solo Dios Basta) oraz kampanii społecznej na temat bezpieczeństwa dzieci w samochodach Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików (w latach 2012-2015), prowadzonej przez Centrum Bezpieczeństwa fotelik.info, gdzie aktualnie zajmuje się komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną.
Obecnie pracuje też, jako konsultant i doradca zewnętrzny dla firm, instytucji i NGO’s. Doradza w budowaniu i realizacji strategii PR i CSR.
Absolwentka studiów podyplomowych „Dziennikarstwo i zarządzanie informacją (PR)” na Uniwersytecie Wrocławskim oraz „CSR. Cele zrównoważonego rozwoju w strategii firmy” na Akademii Leona Koźmińskiego.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Piotr Gajda
Podmiot publikujący: Centrum Obywatelskie
Data publikacji: 2020-08-17
Data aktualizacji: 2020-08-17
Powrót

Zobacz także

Znajdź