Aktualności rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Jak działa Google i co to jest pozycjonowanie? Jak pisać, by być wyżej w Google? Kolejne znakomite webinary w CO!

Jak działa Google i co to jest pozycjonowanie? Jak pisać, by być wyżej w Google?

Odpowiedzi na te pytania uzyskać można, biorąc udział w webinarach, które odbędą się 12 i 13 maja. Celem szkoleń jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy, którą będą mogli wykorzystać do poprawienia wyników wyszukiwania swoich stron internetowych.

Zgłoś się już dzisiaj wypełniając FORMULARZ

Plan szkolenia:

Część pierwsza (12.05, godz. 17:00-19:00) - Jak działa Google i co to jest pozycjonowanie?

Podczas szkolenia poruszone zostaną następujące zagadnienia następujące zagadnienia:

  • Jak działa Google?
  • Dlaczego warto być wysoko w Google?
  • Co to jest pozycjonowanie?
  • Z jakich elementów składa się pozycjonowanie?

Część druga (13.05, godz. 17:00-19:00) - Jak pisać, by być wyżej w Google?

Druga część szkolenia dotyczyć będzie tworzenia wartościowych i angażujących treści na stronę www. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób przelać swoją wiedzę do tekstu, który sprawi, że strona osiągnie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwarki Google.

Podczas szkolenia będzie można dowiedzieć się:

  • Co to jest content marketing
  • Co można nazwać contentem
  • Jaką rolę pełni content w pozycjonowaniu strony WWW
  • Skąd brać pomysły na teksty
  • Narzędzia przydatne podczas tworzenia tekstów na stronę WWW

Kto poprowadzi szkolenie?

Basia Kaleńczuk - Marketing Manager w Zespole Wsparcia WWW w firmie home.pl (największy dostawca usług internetowych dla MŚP w Polsce). Jej specjalizacja to Lead Generation, E-mail Marketing oraz media społecznościowe. Chętnie dzieli się wiedzą z zakresu marketingu i świata Internetu podczas licznych webinarów i szkoleń, a także na swoim kanale na YouTube: „Barbara Kaleńczuk - Pogadajmy o Marketingu”. Jak sama mówi - „Świat Internetu i marketingu jest tak zawiły i pokręcony, że nie warto go jeszcze bardziej komplikować trudnym językiem i nowomową branżową.".

 

pokaż metkę
Osoba publikująca: Mateusz Spyrczyński
Podmiot publikujący: Centrum Obywatelskie
Data publikacji: 2021-05-04
Data aktualizacji: 2021-05-04
Powrót

Zobacz także

Znajdź