Aktualności rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Zaproszenia

Inauguracja Rady Miasta Krakowa IX kadencji oraz zaprzysiężenie prezydenta Krakowa

2024-05-02

data: wtorek, 7 maja

godzina: od 9.30

miejsce: Urząd Miasta Krakowa, pl. Wszystkich Świętych

Serdecznie zapraszam na inauguracyjną sesję Rady Miasta Krakowa IX kadencji, która odbędzie się we wtorek, 7 maja – początek o godz. 10.00. Podczas posiedzenia zaplanowano: ślubowanie nowo wybranych radnych miasta, wybór przewodniczącego i wiceprzewodniczącego rady oraz ślubowanie Prezydenta Miasta Krakowa.

Uroczystą sesję RMK poprzedzi wspólny briefing prezydenta elekta Aleksandra Miszalskiego i prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego. Briefing odbędzie się w godz. 9.30–9.45 w holu prezydenckim (UMK, pl. Wszystkich Świętych 3-4). Prosimy o punktualne przybycie i przypominamy, że będzie w tym dniu obowiązywała ścisła dyscyplina czasowa.


Informacje praktyczne dla dziennikarzy:

  • wejście do holu prezydenckiego oraz na salę obrad RMK będzie możliwe wyłącznie z identyfikatorem (prosimy o zabranie legitymacji dziennikarskich) – identyfikatory będą do odbioru w godz. 9.00–9.15 przy portierni (wejście główne do magistratu)
  • po zakończeniu briefingu prosimy o sprawne przejście na salę obrad RMK (od strony foyer) i zajęcie sektorów przeznaczonych dla mediów: ekipy telewizyjne i fotoreporterzy wchodzą lewymi drzwiami, natomiast dziennikarze prasowi i radiowi wchodzą prawymi drzwiami (zgodnie ze wskazówkami na tablicach informacyjnych)
  • dla uzyskania lepszej jakości dźwięku będzie można skorzystać z kostki dziennikarskiej, znajdującej się we foyer
  • prosimy o dostosowanie ubioru do rangi wydarzenia.

Spotkanie techniczne dla mediów:

Dziennikarzy telewizyjnych, operatorów kamer oraz fotoreporterów zainteresowanych relacjonowaniem wydarzeń, które odbędą się 7 maja, zapraszamy na spotkanie techniczne w poniedziałek, 6 maja, o godz. 12.00 do sali obrad Rady Miasta Krakowa. Omówimy na nim przebieg uroczystości, w tym możliwości i ograniczenia wynikające z harmonogramu dnia oraz charakteru przestrzeni, w której będziemy się znajdować.

Zapewni to sprawny przebieg wydarzeń oraz bezpieczeństwo wszystkim uczestnikom, a Państwu – także odpowiednie warunki pracy (miejsce dla ekip, kamer etc.).

Maciej Grzyb
Zastępca Dyrektora Wydziału Komunikacji Społecznej

Znajdź